Grattis min älskade "råtta"



Idag för 1 år sen föddes min älskade lilla råtta Ace...Han är det vackraste lilla? troll jag nånsin sett...*ler*


& han kan se riktigt ståtlig ut....


Han vet precis vad som får "mamma" att smälta...*ler*

Grattis till alla syskonen som givetvis oxå har sin 1-års dag idag!

Johanna & Robert på Clurus...Jättetack för min älskade Rottweiler och ni ska vara stolta som "gjort" så underbara valpar =)...Stora kramar & pussar (ni vet så där a la rottis), mmm!!

Jättegrattis till min underbara Ace!

Kommentarer
Postat av: Linda med Zoo

GRATTIS GRATTIS ACE!! Nu har jag lagt in bilder och text till lilla snutten =) sååå söta bilder, man blir ju helt sjuk... Inte bra att titta på alla goa bebisbilder =P

Kram kram

2009-04-14 @ 14:23:21
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0