Jalusibryderi *fniss*

Idag har det småregnat hela dan, lite tråkigt så jag har varit inne o pysslat lite...Har målat det stora "tråget" så nu ska jag bara se om jag kan texta nåt på det...tänkte ha det till filtar o kuddar, mmm, kan man väl aldrig få för många av *fniss*...
Har sytt lite hjärtan oxå som jag ska texta på innan jag "fluffar" dom...det är så mysigt att dekorera med små hjärtan med olika ord eller små budskap på =)

Sen har jag gått o funderat på jalusidörren, eller luckan?...iaf, den står där på pallen och jag tycker nog att den är ganska fin som den är, lite lagom skabbig o så...sen har vi då baksidan, eller den sida som troligtvis varit utåt, inte lika fin =(...fullt av stora sjok med färg som bara hänger och flagar, det kanske går att skrapa bort det värsta lite försiktigt...Det kanske blir tokigt att skrapa den ren och måla om den, jag vet inte???...Vad göra???...Om någon har tips så tar jag tacksamt emot, jag vill ju inte förstöra den...

Har pysslat med lite ägg och tagit in lite ris, det är ungefär vad mitt påskpynt går ut på...Plockade in vad jag trodde var vide, men som troligtvis visar sig vara nåt helt annat, vackra små vita kissekatter är det iaf, så det får bli kvar *ler*...





Två av äggen (dom enda katten inte tog) från förra året, liggandes under en av kupolerna av hönsnät som jag lyckades trassla till, attans stickigt var det *fniss*...Fatet är en gammal metallbricka efter min mamma som jag målat vitt...

...& som ni ser har jag oxå fastnat på "texterna" *fniss*

Har lite dåligt med bilder, jag brukar knäppa sen fixar sonen resten på sin dator...men nu har han "rymt" hemmifrån så jag vet inte riktigt hur jag ska göra (får väl lära mig antar jag)...hmm!!...Hur svårt kan det vara att lägga dom på ett minne???...heter man Anki är bortskämd, ja, då är det ganska svårt *ler*...

Tänkte bara önska alla en riktigt Glad Påsk, även om det blev lite längre än jag tänkt mig!! =)

Ha det gottigt & hoppas solen hittar er i helgen *ler*

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0