Love it =)

...Jag menar givetvis sommarvärmen som har varit nästan hela helgen =)
...ja ni mina vänner, nu är påsken snart slut och jag är precis hemkommen från Blåkulla =)...nej då, men det känns så *fniss*...Långfredagen var inte alls så lång, det  ljuvliga vädret gjorde att dan försvann alldeles för fort...
Igår var ungarna här på påskmat och så blev det party med grannen...Lika vackert väder så vi satt ute,  men attans vad kallt det blev direkt när solen gick ned...Trevligt var det iaf =)
Idag då?...Jo, jag vaknade i morse av att katten petade ner ljuslyktorna av fattigmanssilver i golvet, glas o skärvor överallt, fort ut med hundarna så dom inte ska göra illa sig och sen är det bara att börja städa...vilken chockstart!!!!
Fixade undan lite snabbt och resten av dagen har vi varit ute...idag har det verkligen varit rena sommarvärmen, mmm =)
Grillade med ungarna och nu när det är kvällen så känner jag mig ganska slut, frusen och trött...Tog ett bad förut och nu ska jag krypa upp i soffan för att se Hemsökta hus...alltid på söndagarna!...Hundarna verkar lika trötta som jag för dom snarkar ljudligt båda två...som bara rottisar kan *fniss*...


...ljuskopparna som numera är ett minne blott...som så många andra ting som vandrat samma väg *grrr*

Natti natti...


Kommentarer
Postat av: Elin me grabbar

Grattis på 1 års dagen Ace Jr önskar brorsan Basco med familj.

Kram

2009-04-13 @ 08:01:18
URL: http://www.signofspeed.com
Postat av: Johanna

GRATTIS på 1 ÅRS DAGEN önskar vi lilla Ace:) Hoppas att du får en toppen dag i dag:) Kram från oss alla:)

2009-04-13 @ 08:34:47
URL: http://www.cluruskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0