Vårkänslor!...igen =)

...jaha, då har man lyckats svabba bort den värsta leran, igen!...Vårkänslorna tog över i ett svagt ögonblick så jag har tom lagt på en nytvättad matta =) ingen större idè med mattor annars när det är lerblött ute, men men...framåt kvällen är den ett minne blott, när jag inser att man kan inte ha DOM i möblerade rum *fniss*...

Nu hade jag tänkt att gå ut o kratta lite, men jag tror jag sätter mig en stund med näsan mot solen ist *ler*, alltså! vilket väder!!! Påskliljorna har iaf kommit ut på trappen och jag har tom lyckats få dit en stol...å nu tar jag kaffet o drar =)...

Ungarna var på bio, Fast & Furious igår...& jag är inte ett dugg avundsjuk, haha!...den var säkert inte alls så bra som jag tror, hm!...Iaf, jag kan vänta!!!

Som dom flesta vet har jag auktioner på Tradera... i fredags när jag skulle kolla var dom puts väck, Tradera hade stoppat mitt konto pga obet avgift dec&jan...Ilsken som ett bi kollar jag med banken och båda fakturor är bet i ordning, mailar Tradera om att det måste vara ett missförstånd och får till svar...Återaktiverar när skuld är oss tillhanda!!!!!...Vilken skuld!!???
Skickar ett nytt mail med hänvisning till banken och fick då till svar...Bra att du hörde av dig, vi aktiverar ditt konto om fem bankdagar...Rimligtvis borde mitt konto varit spärrat långt tidigare om inte dec-08 vore bet, påpekade detta men fick inget svar???, hmm!
Hur som helst, om någon budat på mina auktioner så vet ni nu vad som hänt!

Nej, nu ska jag gå ut i solen *ler*

Avslutar med några bilder från Min lilla värld! 





Njut av vårsolen! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha tror visst att du är avundsjuk =P För den var såå bra, mycket bättre än dom 3 andra filmerna... Så den måste du bara se...

Kram kram

2009-04-06 @ 13:06:38
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK och mamma Andra hälsar till sin fina pojke=)=) Ha det gott

Kram från oss alla=)=)=)=)

2009-04-06 @ 18:57:17
URL: http://www.cluruskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0