(tjohoo)!!! Lyckliga jag *fniss*

Nu äntligen tänkte jag ta tag i mitt hallproblem, jackor ock skor dräller överallt...givetvis ska allt vara framme samtidigt oxå =)...
För tillfället har jag en sorts ställning att hänga på, med hatthylla o skoställ i ett...det är bara det att den tar upp en helsikes massa plats och sitter mellan ytterdörren och toadörren, i min redan alldeles för lilla hall...


...visst kunde det vara bättre?...det ser alldeles bedrövligt ut =/

Så nu har jag införskaffat mig ett mindre skåp som jag tänkte gömma allt i...Köpte det på blocket och dotten o jag hämtade det igår...



...ett helt vanligt skåp som ju inte direkt är någon skönhet, men tänk vad lite vit färg kan göra...
Började måla det direkt i morse o har hunnit med två gånger...det blir absolut bättre *ler*, och det kommer att göra stor skillnad att bli av med hängaren som bara är i vägen...


Under förvandling...fler bilder kommer när det är färdigt =)

Sen kom dottern med en helt underbar liten zink-ask...jättefin och hon vet precis vad jag vill ha *ler*





Fina knoppar till det "nya" skåpet fick jag oxå *ler*...Tack tack, gulliga pussan! *fniss* ...Lite suddig fotograf, tror jag visst =)



Långpromenad med alla hundarna har vi tagit oxå, medans killarna fixade med bilen...Strålande sol har det varit hela dagen, men attans så kyligt, brr!...Skönt med promenad är det iaf, jag går inte så långt när jag är själv...Osäkerheten vill gärna ta över, jag vet att det låter lite larvigt men förhoppningsvis blir det bättre...

Nu ska jag hoppa i badet och i morgon ska hatthyllan UT!!!...YES...tjohoo!!! *fniss*
Tänk vad lycklig man kan bli för småsaker o förändringar *ler*...Jo jag vet, skåpet kommer ju oxå att ta plats, men det blir ju inte lika trångt precis vid dörrarna...Vi får se, det kanske inte alls blir bra =S...nästa gång vi ses kanske hatthyllan är tillbaka, hihi!

Sweet dreams! Kram kram...

Kommentarer
Postat av: sofia

nu du jäklar har jag skrivit ett till inlägg =)

2009-04-20 @ 12:38:12
URL: http://sofiiihja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0