Målning?...kanske!

...nu har vi varit till bilprovningen, dottern o jag...Lite nervöst var det med en bil som dom haft en månad eller så, men det gick skitbra =)...förberedde dom lite smått för mötet med Vilde Bill *fniss*...

På hemvägen passade vi på att hoppa in på Jysk...köpte en persienn till köksfönstret o kollade runt lite...
Igår var vi iaf till loppisen en sväng...lite dåligt var det, dom brukar få in så mycket grejer från vecka till vecka men nu verkade det nästan tomt...fick med mig en jättefin duk o lite annat småplock iaf...

Nu bär det iväg till färgparadiset =)...ska äntligen köpa färg, så får vi se om jag börjar måla i helgen...jag är så sugen och bara jag slipper krypa runt på golvet ska det nog gå bra, haha!...

Tänkte visa loppisfynden, men det blir en annan dag...

Ha det gott alla! Kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0