Mina älskade råttor

...en ganska händelselös dag...var nere till sjön med rottis x 2 på em, det snöade lite lätt och var utan att överdriva skitkallt...det blev ingen långvarig visit, bara så att dom fick springa av sig lite...måste säga att det är en konst att ta sig fram på kryckor i 3-4 dm snö där det inte är plogat =)...

Hur som helst, ikväll började äntligen mitt favorit program på 5an, Greys Anatomy...jag bara älskar den serien!...Tittar inte så mycket på tv annars, har liksom inte ro att sitta framför tvn o bara slötitta...

Imorgon ska jag iaf ta mig till loppisen för att se om dom fått in några nya "fynd", alltid lika kul *fniss*...

Avslutar med en bild på mina råttor =)



Natti natti...Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja små råttor =P Hihi

Till helgen tänkte jag att du kanske vill komma på kaffe och tårta =) Men jag hör av mig om när.

Kram kram

2009-02-19 @ 08:43:45
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0