Inspiration...




...nu kunde jag inte hålla mig längre, idag beställde jag äntligen magasinet från Jeanne d`Arc...
Dottern var här och vi kollade runt lite för att få inspiration...det finns ju hur många små underbara butiker som helst...

Jag tror jag skulle behöva en mindre herrgård *fniss*...jag har ju lite svårt att hålla fingrarna (& plånboken) i styr när jag ser nåt jag vill ha...iaf, jag trivs som fisken i mitt lilla krypin =) och skulle aldrig tänka mig att flytta...mina 50 kvadrat är min lilla herrgård *ler*...när sonen flyttar får jag ju tom en sängkammare, eller iaf en större garderob...haha!...

Med vattnet och skogen runt husknuten är lyckan gjord...Funderade faktiskt på att ställa mig i kö på större men det har inte blivit mer än så...

Jag har bott i villa nästa hela mitt liv så att flytta till lägenhet är givetvis en omställning, men allt här är mitt, jag kommer o går som jag vill och jag trivs med lugnet o tystnaden...från att ha brutit upp från ett minst sagt kaotiskt förhållande så framstår min tillvaro nu som rena drömmen *ler*...

...iaf, till helgen ska jag åka tillbaka till den lilla lanthandeln jag besökta förra helgen...där fanns tårtfatet jag hittade på nätbutiken och det var betydligt mycket billigare...när jag ändå är där ska jag besöka den lilla butiken inne på stan, där finns allt mellan himmel o jord och till rimliga priser, kan ju iaf titta =)...

...när jag ändå var på nätbutiken var jag bara tvungen att ta med den vackra spegeln jag tittat på länge...



...visst är den fin?...Jag tror den blir jättebra på det stora skåpet i vardagsrummet...så kanske den stora spegeln kan flytta tillbaka till hallen...

Nej, snart dax att sova...Ha det gott alla!

Sweet dreams...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0