93 år & pank...

...äntligen har jag målat köket, eller iaf halva =)...har skåpluckorna kvar, dom är ljusgrå nu men ska troligtvis bli vita så småningom...passade på att måla några tidigare loppisgrejer som blivit liggande oxå...
Tänkte passa på att måla fönstret oxå för det ser helt gulaktigt ut mot det vita, men hyresvärden har lovat mig fönsterrenovering till våren så det fick vara...lite tokigt ser det iaf ut...
När hyllor o allt är på plats är det dags att dra igång med vardagsrummet =)...

För tillfället känner jag mig alldeles slut, det värker ta mig fan överallt och till råga på allt har F-kassan äntligen insett att jag klarar mig utan pengar...eller om det kan vara banken?...vad vet jag?...iaf, min utbet som jag skulle haft i torsdags har fortfarande inte ramlat in...så nu gapar plånboken ganska tom, hmm...
Hur som helst, får väl ringa banken i morgon o kolla, ringde F-kassan i fredags men där får man ju inga svar...enda förklaringen är att utbet går automatiskt och att jag hade mina pengat på torsdagen, trodde dom ja *märkligt*...

Hoppas på bättre tur i morgon!
Nu ska jag o min trötta kropp se på natt-tv ...med kaffe o munk! *gott*

Sweet dreams...Kram kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0