Nysytt & lite annat...

...här händer det inte så mycket...sitter här o tittar på mina anskrämligt gula väggar...jodå, alla rum har gula tapeter i olika nyanser...hmm?...eller ja, i hallen är det mer åt det gulbruna hållet...hemskt är det iaf...(förlåt syster)...
Jag hade ju tänkt att måla om efter jul men då hände ju det här med benet (attans hund)...men jag lovar att så fort jag blir bra åker färgburkarna fram =)

Fick iaf det glädjande beskedet att jag kommer att få ny kyl/frys på måndag, jättebra...nu har jag en jätteliten frys och det går inte att storhandla direkt...

Sydde mig nya gardiner igår...älskar att sy o handarbeta (kan inte se på tv utan att nåt i händerna =), så nu åkte den stora stjärnan som satt i rumsfönstret äntligen ner...Syr så mycket till andra så det är inte ofta jag gör nåt till mig själv, så nu var det allt dax =)...det är en väldigt enkel hissgardin som man bara rullar upp, så satte jag ett litet tryck på...Carpe diem...men det är ganska litet så det syns dåligt...men det finns där *ler*






...måste tillägga att fotografen, dvs jag, är helt värdelös...så ni kommer att få stå ut med en hel det tveksamma bilder...haha!

Ha det gott alla...Kram

Kommentarer
Postat av: susanne

OJ??...Hörru det va en FIN..liten värld jag hamnade i..jättefin blogg..då jag va på BLOGGLUNK..Trevligt..Blogga på..och ha en trevlig fredag..mvh Susanne!

2009-02-13 @ 21:30:35
URL: http://xanti.blogg.se/
Postat av: Tanten

Kul att du får ny kylförvaring. Verkligen behövligt! Iaf om man har för avsikt att ha mat hemma som inte ska bli förstörd eller ätas upp inom ett dygn. Lycka till med renoveringen. Gult ska ju ha en uppiggande effekt...

2009-02-14 @ 08:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0