Foto noja...

...jaha, då var det dags igen...i morgon ska dottern komma till mig för att fixa lite med min blogg & då ska det ju vara bilder =)...nu har jag iaf farit runt med kameran och fotat både högt o lågt, för att sen radera alltihop...hmm...tyvärr måste jag nog konstatera att nån fotograf blir jag aldrig, inte ens på hobbynivå *ler*...

Hittade en inställning där det blev svartvita bilder och det var ju kul tyckte jag, sen att det inte blev så bra var ju en helt annan sak =)...

Brukar smyga runt på några favorit bloggar, utan att lämna några "fötter" efter mig...vilket kanske är lite synd, man blir ju glad själv om någon lämnar ett fotspår och ger en kommentar eller tips =)...Kul är det iaf att se och höra hur andra har det, och att det finns så många vackra hem i vårt avlånga land =)

Iaf, stärkt av några nybakade bullar var det dags att kasta sig över bilderna igen...jodå, jag har allt fått min nya kyl/frys så nu kan jag baka igen =)...den förra frysen var så liten att jag nästan fick handla dag för dag...


Fatet & kannan från min porslinsmålningsperiod (jisses, vilket ord =)

                                               


Den vackra lilla kannan som fick följa med hem från loppisen...

                                         
                                      

...till sist en tänkvärd text...

                                  

Ha det gott alla...Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0