Vår vår vår, trodde jag iaf?

...jaha, nu var det helg igen!...Tänk vilket vårväder det varit i flera dagar, igår tog sonen o jag hundarna och åkte ut till sjön där jag bodde när jag var liten...solen värmde riktig ordentligt o det var jätteskönt, när vi sen skulle åka hem började det snöa (det var dom vårkänslorna =)...

Iaf, när vi kom halvvägs hem så började Vilde Bill att uppföra sig lite konstigt, o när vi väl kom hem så bara självdog han, hmm...ville inte alls starta mer och verkade allmänt trött *ledsen*...
Nu var det hela inte så allvarligt alls, sonen kollade förut och det var bara en slang som hade lossnat *skönt*...lite tur behövs allt ibland =)...

Idag har jag suttit vid symaskinen, det har blivit så mycket annat med målning o så...behövde allt göra nåt annat en stund *ler*...sydde två kuddfodral som jag lagt ut på auktion på tradera...älskar ju att sy men det kan bli lite mycket grejer ibland, har ju inte så gott om plats, vet ni *fniss*...


Den trogna symaskinen jag syr mina alster på =)...nejdå, men visst är den gamla loppismaskinen charmig *ler*


Ett av kuddfodralen jag sydde...mjölsäckstyp, jag tyckte dom blev ganska bra...ligger ute på tradera!

...nej, nu ska jag inte sitta här o slöa *fniss*...massor att göra som vanligt!

Ha en trevlig helg mina kära o njut av det vackra vädret...

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Är Vilde Bill lite vrång =) Han som alltid startar och går i alla väder =) Du får ta och ta hand om han mer så kommer han allt bli snäll igen =) Han var jätte snäll när jag hade han =)



Kram

2009-02-27 @ 21:45:48
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja det tror jag med. Får ta och tvätta och smek på han lite fniss

Hoppas allt är bra =)

Kram

2009-02-28 @ 21:51:42
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0