Kaos i mitt hem...

...nu har jag delat med mig dåligt...jag har hållit på med målningen hela tiden så det har liksom inte funnits tid =)...tror jag fastnat fullständigt i färgburkarna...
Idag har jag iaf varit ute och jagat hållare till hyllorna i köket...hittade jättefina vita i smide, men med ett ögonmått som en blind fick jag givetvis åka tillbaka o byta dom och köpa i trä istället...då fick färgburken åka fram igen *ler*...tur att jag gillar att pyssla =)...hittade supersnygga lådhandtag till köksskåpen oxå, inte direkt fyndpris men fina var dom...men det får bli en annan huvudvärk när dom ska införskaffas =S

I morgon ska vi sätta upp hyllorna så jag får undan alla grejer som ligger överallt...det känns som jag bor i ett kaos just nu...sen ska det bäras ner grejer till källaren, snart får jag nog sluta köpa och börja sälja för nu känns det snart fullt =)...

Det händer inte så mycket här i Lilla Världen...men nu vet alla iaf vad jag roar mig med just nu *ler*...

Återkommer från färgburkarnas paradis med bildbevis så småningom...tror jag =/...(toppenfotograf, vet ni) *fniss*

Sweet dreams...Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0