Vacker vintersöndag

Vilken underbar vinterdag!...Vaknade i morse av att solen sken, låg kvar i sängen en stund o tittade på dom snötäckta träden utanför, bara njöt till doften av nybryggt kaffe =)...
Strålande sol & 15 grader kallt, mmm...

Var iväg på en loppisrunda igår till dom närliggande orterna, hittade en gammal lanthandel med en man som mer än gärna delade med sig av hur det var förr i tiden...jättetrevligt!...& vilka gamla saker o inredning...dit ska jag definitivt åka tillbaka...
Iaf, hittade en hel del godbitar men inget som fick följa med hem, förutom ett gammalt lakan jag ska sy om som överdrag till kökssoffan...måste nog sy några nya kuddar oxå =)

Kan iaf visa några tidigare loppisynd...



Stolen som fick följa med hem förra helgen...ganska charmig tycker jag =)



Hyllan som väntar på att bli målad...som jag bara var tvungen att hänga i hallen så länge...



...sist men inte minst, mina goa hemstickade sockor...ett måste i vinterkylan...

Ha en underbar dag & njut av solen...Kram kram





Kommentarer
Postat av: Anna

Vi(jag&Kim) skulle kunna tänka oss några snygga, sköna mössor och ett par vantar =) Kim vill ha med små öron på mössan =)

Kram kram från oss i Strömtorp

2009-02-15 @ 18:34:10
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

Halloj... =)

Ja, du kanske kan få en parfym nästa gång om du är snäll =P

Kram

2009-02-16 @ 10:04:25
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0