Välkommen till Lilla världen!









Vinterbild tagen från mitt rumsfönster...



...tänkte börja min nya blogg med att dela med mig av lite tankar..

.
Som dom som besökt min gamla blogg vet...sitter jag fortfarande här med mitt onda knä (=...håller sakta men säkert på attbli smått galen och känner mig som en fånge...men, nog om det...

Min nya blogg kommer att handla om mina tankar, mina djur och en hel del inredning...jag älskar den lantligt romantiska shabby chic stilen och sliter gärna mina skor genom att springa på loppisar =)...Har faktiskt släpat hem både det ena o andra senaste veckorna...som nu ligger lite överallt o dräller i väntan på att bli målat...(jag har ju inte direkt tillräckligt med grejer redan)  *fniss*...iaf, bara jag blir lite bättre i benet ska jag allt försöka komma igång med måleriet =)

Efter att ha separerat har jag nyligen flyttat till en liten hyresrätt från villa och det känns som jag har grejer överallt, sonen bor i sängkammaren & jag i vardagsrummet...lite trångt, men vilket drömläge...bor ca 15 meter från vattnet med egen brygga =)...

...jaha, det här var iaf en början...dottern ska hjälpa mig att fixa lite bilder så jag får återkomma med det...

Sweet dreams...











Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Nu har jag gjort mig en ny blogg =) Lycka till med din, säg till om du behöver hjälp =)



Kram Kram

2009-02-12 @ 14:57:40
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0