...en av dom där dagarna...

...är det idag...ja ni vet, en sån där dag när det bara tar emot, allt är skitjobbigt och lusten bara är slut...Det har varit så mycket en tid nu, så det har väl kommit ikapp mig, olusten och orkeslösheten...vilka ord, men ack så sanna...hmm...

Har verkligen haft varken ork eller lust att göra nåt idag, springer och tvättar o det tar verkligen all kraft...Beställningar på gardiner, dukar och kuddar ligger på hög så det finns allt att göra, och i normala fall hade jag tyckt att det varit skitkul men det är verkligen en av *dom där dagarna*...Jag retar mig på allt och vill bara vara ifred...

Nog om det, nu har jag beklagat mig...imorgon är en annan dag, med nya snöstormar...hmm...jo då, det har allt snöat ganska bra idag oxå...Allt kommer att bli lättare bara solen kommer och det värmer på lite...Tänk att få gå ut på morgonen, ta med sig kaffe och bara njuta...mmm *ler*...det väntar jag på!



...nej, nu är det dax att ta tag i tvätten igen..

Ha en bra kväll alla!  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0