För lite tid & lilla gnaget =)

...jodå, jag är mycket medveten om att mitt dygn har lika många timmar som alla andras...Men!, hur lyckas ni hinna med allt?...Sitter o läser bloggar av både okända & kända och undrar varför aldrig jag hinner med, tex att läsa en bok eller vad det nu kan vara...och då är det ändå människor som har jobb att gå till =)...

Jag själv borde ha hur mycket tid som helst... Just nu har jag tillfällig sjukpenning, mycket för att lära mig att börja tänka på mig själv o landa lite i tillvaron...Hela mitt liv har egentligen varit ett kaos, det är ju det jag känner till så det är ganska svårt att ändra på...
Kanske därför jag har svårt att ta egentid och tänka på mig själv...Visserligen pysslar jag en hel del, men det innebär ju inte samma engagemang som att läsa, att drömma sig bort i en bok innebär ju att släppa allt annat runt omkring *puh*, och det har jag riktigt svårt för...Men men, jag kanske kan lära mig, fast iofs...det är ju svårt att lära gamla hundar att sitta *ler*...
Om jag bara kunde släppa taget lite och inse att jag inte behöver vara på ständig vakt, vad är det värsta som kan hända?

Idag hälsade vi på dom små "bebbarna", attans vad dom växt på några dagar och på måndag är det dags att få hem det lilla livet =)
Har tagit en del något suddiga bilder, men visar dom ändå *ler*


Det var lite svårt att hinna med att fånga den lilla på bild *ler*, så vi fick sätta honom i en matskål...& sen helt plötsligt...


...ja, vad finns det att säga?...är man trött så är man *fniss*

Köpte några lökväxter härom dan, behövde pigga upp mig själv efter att katten rivit varenda lite pinal på skåpet i vardagsrummet, den stora spegeln med antik ram låg i tusen bitar blandat med allt annat som var trasigt...em mindre jordbävning såg det ut som,hmm...not to good!...





Satte spetsband & text på äggen och målade några gamla jalusiluckor som jag ställde som insynsskydd i fönstren...



Nu ska jag knalla ut en sväng med hundarna, sen ska jag "soffa" och virka lite på mina rutor innan det är sängdags...

Stor kram till Alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du/ni kom förbi förut i dag =(

Kram från oss...

2009-03-18 @ 23:19:02
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Förlåt!...glömde att ringa, bilen har fått punka så vi fick ta volvon...Skitstressigt!...var inte hemma förrän vid 6-tiden och då var det lite sent...

Ringer i morgon!



Kram kram

2009-03-18 @ 23:27:33
Postat av: Johanna

Nämen gud vad ska du skaffa dig=) Jättesöt! Men om mamma Andra skulle se den där lille så skulle den tyvärr inte finnas kvar i livet=( Hoppas att inte Ace har ärvt det efter mamma Andra...



Önskar er ALL LYCKA PÅ SÖNDAG!!!! ( Linda har fått en massa små tips;) ) Väntar spännade på resultatet=) KRAM JOHANNA & MAMMA ANDRA

2009-03-20 @ 11:10:52
URL: http://www.cluruskennel.com
Postat av: Anki

Det Tackar vi för! =)...Jodå, tyvärr är det nog så att han är mammas pojke ler, men jag tror katten är värre!...Håll fingrar & tår så ska det nog gå vägen fniss...

Hör av oss!



Kram kram

2009-03-20 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0