Lilla Snövit =)

Nu har lilla Snövit kommit hem...Hämtade det lilla livet idag på em, jodå, han ska heta Snövit fast han är en kille =)...kanske inte så komiskt med tanke på vad dotterns sambo ville att deras skulle heta *fniss*, men det får dom avslöja själva =)...
Det har varit full speed på den lilla, han har inte sovit en minut och klättrar på rutan hela tiden för att få komma upp...Gosig liten sak *fniss*, och alldeles jättemjuk...
Tänkte ta lite bilder men det får bli i morgon, det var alldeles för mörkt...

Här är det rena snöstormen ute, gick med hundarna och höll på att blåsa bort *uff*...Våren som jag trodde var här försvann illans kvickt...den enda trösten är väl att det inte blir lika skitigt...

Hur som helst, tänkte bara titta in en snabbis och berätta om den lilla =)

Nu ska jag inta soffläge en stund innan det är dags att sova!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jo, det var fullt fart här igår kväll också... Jag tror han var busig eller nåt, för han puttade på hängmattan så att den åkte fram och tillbaka... Och så är han inte still en sekund =P Nu gav jag honom nyss lite bebismat så han äter för fullt =)



Kram kram

2009-03-24 @ 08:43:33
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Skönt att höra att de inte blev helt paralyserade av skräck när de flyttade:) Hoppas ni får mycke glädje och kärlek från de små. Kram

2009-03-24 @ 13:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0