Drömde bort tiden *fniss*



Ni har väl kommit ihåg tiden?...Sommartid! en timma framåt ska det vara...Vaknade i morse vid 9-tiden och efter en stund, halvsovandes med kaffekoppen, säger dom på radion att kl är mycket mer än min tid visar!!?? Jodå, så enkelt försvann det en hel timma...Brukar alltid ställa om klockan innan jag lägger mig, men glömde totalt bort det, jaja så kan det va!
Drömde mig bort fullständigt i vad jag tycker är en av dom bästa filmerna...The fast and the furious...med två av dom absolut snyggaste killarna jag vet *fniss*...kan vara därför jag tappade tid o rum, haha!!! Men drömma får man väl, eller? =)

Iaf, nu har jag äntligen införskaffat mig diskstället från Madam Stoltz som jag trånat efter så länge *ler*...men jag måste säga att inte blev det så mycket roligare att diska för det, men jättefint är det =)
Jag mätte ordentligt för att det skulle få plats under skåpen på diskbänken, rusade ner till den underbara butiken Blomboden *himlen för mig*...fram med diskstället och en tumstock, som ett under passar det =)...tror jag, tills jag kommer hem!!!! Gissa om jag mätt fel??...Iaf, skitsnyggt är det så jag kanske kan ha det som tidningsställ, eller nåt? =)



Hur som helst, jag hade ju tänkt att göra så mycket i helgen...så blir det ingenting som vanligt!! =)...Det har ju snöat ganska bra här några dagar, men nu börjar det smälta bort så det är ju slask till knäna *fniss*, ganska tråkigt att plaska runt i...

Har sytt mig ett kuddfodral, äntligen =)...& när det väl är klart har jag ingen kudde som passar, typiskt mig *fniss*...




Den runda kudden jag sydde för ett tag sen har oxå fått komma fram, hade ingen rund innerkudde så jag fick ta en vanlig i dun...måste nog skaffa lite kuddar i olika storlekar, tror jag fått kuddnoja =)...Tänkte ev brodera nåt på, men det får bli senare...


Gjorde några "säckar" som jag lade ut på Tradera oxå...






Nu ska jag ta ut mina grabbar en sväng sen är det dags att fixa lite mat...Just det, lilla Snövit, hamstern ni vet, är jättemysig =)...varje gång jag stoppar ner handen till honom så klättrar han upp...han har blivit en riktig liten "knäråtta" *fniss*...Ace håller på att dö av avundsjuka! Stackars stackars, det är inte lätt att vara hund =)

Ha det gott & önskar alla en jätteskön ny vecka!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0