...en första gång för allt...

Som dom flesta vet syr jag på beställning...För ett tag sen var det en kvinna som ville beställa gardiner, jag lovade att ordna så fort jag kunde men hade beställningar före...Det var ok!...efter 1 vecka och många mail, nu var det bråttom, hade jag hennes gardiner klara och vad händer!!?...Ingenting!!!!!...Från att ha varit ivrig, jag vill ha nu! verkar intresset ha svalnat rejält bara dom blev klara, hmm...Lite irriterande faktiskt...nu sitter jag här med 4 gardiner jag inte har användning för...väldigt udda storlekar, troligtvis till ett burspråk...Jodå, måttbeställda o allt...
Damen skulle ha text på oxå så det blev ju lite jobb, sen kostar det ju en del...Ja ja, får väl se om jag blir av med dom...
Har tagit ganska många beställningar, men aldrig varit med om detta förut...så nån gång ska väl vara den första...
Nog om det, nu har jag beklagat mig...*ler*

Här hemma har jag farit runt med färgbyttor & pensel o duttat på allt möjligt *ler*...tänkte måla vardagsrummet till helgen men då måste jag köpa färg först...sen får vi se hur mycket jag hinner, det är ju utställningen med Ace på söndag...Lite orolig är jag, det ska vara 16 rottweiler med, men spännande ska det bli *ojoj*

Snuva och halsont har lyckats snubbla över mig oxå, inte så kul och hoppas det går över snabbt...har liksom inte tid att vara sjuk *fniss*...

I morgon ska iaf dottern och jag iväg för att välja ut våra små nytillskott, hamstrarna,ni vet! =)...dom börjar tydligen bli så pass stora nu så att dom liknar hamstrar och inte set ut som små geleklumpar *jasch*...mamma hamster var iaf jättesöt, men med mitt flyt blir säkert min lilla folkilsken o bits eller nåt *fniss*...

Jodå, så nu har jag farit runt o flyttat allt för att få plats med den lilla, stor plats ska han ha så då får nåt annat vika undan...Har mailat på ett bord på blocket oxå, så får vi se hur det blir med det...det mesta verkar ju vara sålt när jag kommer till skott, haha!...Min vanliga tur *ler*

Glömde, hmm...Min älskade Diesel fyller ju 3 år idag...tårta får han ingen men paket ska han få =)...Vi får väl ha ett litet kalas till helgen *fniss*...Grattis grattis!




Stora kramar till Dig! Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får börja ta en liten försökotts betalning, så att du inte går minus när det är nån som gör som hon...

Kram kram

2009-03-18 @ 09:15:57
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0