Vårpromenad & tårta?...

...jodå, långpromenad med hundarna har jag tagit i vårvärmen idag, eller lång? beror ju lite på hur man ser det... jag klarar inte av att gå så långt än, men det blir lite längre för varje dag *ler*...sen behöver man ju inte gå hela tiden, man kan ju stå still o bara njuta av solen =), mmm!...
Sen var jag ju bara tvungen att fota den nyvakna flugan som satt utanpå fönstret. häromdan...det är den stora något suddiga fläcken =)...lite gullig var den!...& STOR...



...det är ju så lagom gulligt när katten får se dom, då blir det liv i luckan *fniss* eller *grrr*...
Påminner mig om att jag måste köpa lister så jag kan fixa nätfönster, då jag kan öppna helt utan att dom små kräken trillar ut, missarna, menar jag *ler*

Sen måste jag passa på att TACKA för go tårta med tillbehör som serverades på Vallgatan i helgen, MUMS!!...jodå, grannen skvallrade, haha...trodde ni inte va?! =)

Har målat den lilla förvarings hyllan eller vad man ska kalla den, ska texta på den men vet inte vad än...målade några ägg oxå som ska dekoreras, återkommer till det senare...



Sydde några kuddfodral till soffan av några gamla lakan jag köpt på loppis för ett tag sen, dom var lite grövre med vacker spets så det passade jättebra...



Andra gamla lakan inköpta på loppis, var annars?!!...har jag som överdrag på sofforna, det är ju så lätt att tvätta...
Det är ju SÅ praktiskt med vita soffor när man har djur, även om dom är tvättbara...men attans snyggt!!! =)



Annars har det inte hänt mycket i Lilla Världen i helgen, stillestånd kan man lungt säga...Tog den obligatoriska =) fredagsölen, sen blev det inte mer med det *fniss*...eller jo, det blev nog en i lördags oxå... när jag tänker efter, hmm!! =)

Nu ska jag plocka in all tvätt som ligger, har haft tvättdag oxå...tänk när man kan börja hänga ut tvätten...mmm, vilken lycka, det är ju så underbart *ler*...

Kram kram alla & ha den allra bästa veckan...

Kommentarer
Postat av: Anna

2009-03-15 @ 21:43:49
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Heej =P

Vi hade tänkt att bjuda er i dag, men Putte har legat bakis... Så han orka inte. Det blev så himmla mycket folk här ändå i går.

Ringer en sväng i morgon =)

2009-03-15 @ 21:45:18
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

hallå där =)

Vet du... jag tittade på PM´et för utställningen idag... Och det är 15 Rottweiler med =)Det kommer nog bli spännande =P Men vi vinner allt iallafall =P

Kram kram

2009-03-17 @ 12:37:04
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på 3-års dagen Diesel! Kramkram från oss

2009-03-17 @ 19:01:11
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0